Hoppa till sidans innehåll

Passbeskrivningar


Jennifer

Box - Ett tufft och kraftfullt pass där vi använder handskar och mitzar. Du tränar kondition och styrka på ett explosivt och effektivt sätt. Träning för hela kroppen. Kan förekomma sparkar och slag. En utmaning både kondition och styrkemässigt.

Core- Ett effektivt sätt att stärka mag- och rygg muskelaturen och förbättra hållningen samt förebygga skador.

Easy/Mix- Easyline-pass med mellanstationer av olika slag. Både puls, styrka, balans och rörlighet förekommer.

Easy/Puls- Easyline-pass med mellanstationer innehållande pulshöjande övningar.

Easy/Styrka- Easyline-pass med mellanstationer innehållande styrke-övningar.

Easy/Core- Easyline-pass med mellanstationer innehållande övningar som fokuserar på bålen. Stabilitetsövningar som gör att du kan tillgodo göra dig övrig träning på ett effektivare sätt.

Easy/Bas- Easyline-pass med mellanstationer innehållande enkla basövningar som alla klarar av.

Spinning- Är ett enkelt och roligt sätt att inomhus och i grupp på cyklar förbättra konditionen. Du anpassar själv hur utmanande passet skall bli genom att variera motståndet på din cykel. Spinning passar alla eftersom det är skonsamt för kroppen. Bara du bestämmer hur jobbigt det ska bli.

Step -Förbättra kondition, styrka och koordinationsförmåga. Passet innehåller stegkombinationer där grundsteg sätts ihop till längre rörelsekedjor. En rolig och stärkande konditionsträning till fartfylld musik.

Yoga (hatha)Öka din kraft med harmonisk träning. En dynamisk yogaklass där vi tränar styrka, balans och smidighet till skön avkopplande musik. Vi upprepar serier av positioner flera gånger och lägger stor vikt vid rätt andning i kombination med rörelserna. Du får en stark kropp, en mer harmonisk själ och ett fokuserat sinne.

Uppdaterad: 31 AUG 2017 17:36

Postadress:
Korpförening Motala - Korpen
Östermalmsgatan 13
59135 Motala

Kontakt:
Tel: 0141215911
E-post: This is a mailto link

Se all info